– Syftet med en sådan här kväll är ju att våra kunder och samarbetspartners ska få lära känna våra medarbetare och mingla tillsammans med andra företagare, säger Karin Malm, kontorschef.

Det bjöds på snittar och dryck innan gästerna hälsades välkommen. Personalen presenterade sig sedan och den trivsamma aftonen fortsatte med lekfulla tävlingar. Gästerna delades in i lag och utmaningarna handlade bland annat om prickskytte, bollkastning och reality-memory. Prestationerna varierade onekligen men stämningen var god och uppsluppen ända in på upploppet.

– Det är viktigt för oss på KPMG att kunna erbjuda ett nätverk för våra kunder och samarbetspartners. Samtidigt försöker vi självklart stärka banden till våra kunder, säger Pär Konradsson, som själv är nytillträdd på sin tjänst som revisor. Jag och tre till av mina kollegor är ju nya i våra roller så det var mycket trevligt att få stifta många nya bekantskaper men att även få se några bekanta ansikten.

Korta fakta:

KPMG arbetar för att göra skillnad och förbättra framtiden för våra kunder. Vi drivs av att förmedla affärsmässiga insikter och erbjuder branschspecifika och kvalificerade tjänster inom revision, skatt, rådgivning och ekonomiservice. Genom vårt globala nätverk är vi ett av världens ledande kunskapsföretag med 162 000 specialister i 155 länder. I Sverige har vi stark lokal förankring med 1 600 medarbetare på 60 orter.

KPMG genomför nästan 60 000 kunduppdrag varje år.
Håller närmare 150 seminarier över hela landet varje år.
KPMG AB ägs av 105 delägare.
Omsättning 2 180 MSEK.

Kunder:
Nationella och internationella storföretag.
Mindre, medelstora och ägarledda företag.
Offentlig verksamhet.
Ideella och icke vinstdrivande organisationer.

Läs mer om KPMG: http://www.kpmg.se